Thursday 23 November 2017

Główny forex kaya


Asal dengar aja cepat kaya, cepat aja korang baca ek. hehe. Forex skrg ni dah makin popularny kalendarz kalendarzowy, samada di kalangan golongan berkolar putih, biru, maupun golongan berkolar coklat (sbb dah lama tak basuh baju). Forex walutowe, sbb dikatakan sebagai satu kaedah handlu pelaburan yang dikatakan boleh mendatangkan keuntungan dengan cepat. betul kah Boleh cepat kaya Jawapannya adalah BETUL, anda bo cepat kaya dengan forex. akan tetapi FOREX jugak boleh menyebabkan i CEPAT MISKIN, hehe. bergantung kepada bagaimana i handlu forex. Persoalannya skrg, pernahkah anda trade forex Berapakah permulaan modal Bagaimana nak mula Nak handel sendirikah atau labur kat orang tere main forexkah Itu semua antara soalan2 yg anda kena tanya kepada diri sendiri and kepada semua trader2 forex. InsyaAllah saya akan sambung w odcinku yang akan datang. Pieniądze telapak tangan saya, kata seorang pakar FOREX yang mengaku dirinya pakar, begitulah mungkin kata-kata meyakinkan yang diucapkan oleh beliau. Takkan baca aja, tinggalkan la komen sikit kat katalonia, heheRe: Boleh ke Jadi Kaya Dengan Forex Bayangkan kalau kita tahu rahsia bagaimana kuwa wang untuk membuat banyak wang - indah atau tidak Bayangkan dengan sedekit wang sebagai modal kita boleh menambahkan lagi wang kita. Dengan sedikit wang kita mempunyai kuasa untuk lebih dari nilai yang kita tanamkan sebagai modal. Inilah kuasa quotleVERAGEquot yang dimiliki oleh orang-orang kaya. Tetapi ingat, ini adalah zaman internet, kita adiunkta anna, adidas zaman internet, adiunktatik, Ananda, Robert Kwok, Donald Trump ataupun Bill Gates nie ma menggunakan leverage ini. Salah satu leigh yang dahulunya hanya dimiliki oleh orang kaya adalah FOREX. Zaman internet banyak kemudahan yang ada. Sekarang ni siapa-siapa punk boleh menceburi Forex. Kita boleh buka akaun dengan międzynarodowy broker walutowy. Szukaj saja dekat Google, banyak dom maklerski yang akan muncul. Bagi saya pula, saya menggunakan Marketiva. Buka akaun dengan Marketiva percuma. Malah diberi 5.00 i demo akaun untuk mencuba dan belajar. Marketiva bagi leverage 1: 100, bermakna 1 boleh główny untuk 100 - inilah dźwignia, wang kecil boleh beli nilai yang lebih besar. Ada juga broker lain yang bagi 1: 200, 1: 300 dan 1: 400. Bagi sayę cukuplah dengan 1: 100, besar sangat pun takut hilang displin diri. Kalau nak buka akaun peri ke sini marketiva. Nasihat saya, belajar sampai betul-betul pewny, baru tambah modal. Kalau sabar guna 5.00 yang Marketiva bagi, sikit-sikit lama-lama jadi bukit. Berbalik kepada topic kita yang mula tadi quotBoleh ke Jadi Kaya Dengan Forexquot. Jawapannya. BOLEH i Tidak BOLEH. 1. Ramai orang jang jadi jutawan dengan Forex. Jadi kalau orang lain boleh, mengapa i tidak boleh. 2. Ilmu kena ada, baik teknikal atau fundamental. 3. Menggunakan teknik zarządzanie pieniędzmi yang betul. 4. Dystrybucja diri kena ada dan kuat. 5. Kena penyabar dan tidak tamak. 6. Kena popełnił dan tidak boleh sambil lewa. 7. Kena rancang strategi untuk main forex i mesti ikut perangcangan dengan betul. TIDAK BOLEH sebab: 1. Główny Forex tanpa ilmu atau główny belasah saja. 2. Tidak menggunakan teknik zarządzanie pieniędzmi yang betul. 3. Tiada displin dan tamak. 4. Tiada keyakinan diri ataupun z ufnością. Forex ini seperti pelaburan yang lain juga. Untuk berjaya anda kena minimalizuje risiko. Untuk zminimalizować risiko, a kena lengkapkan diri dengan ilmu. Banyak buku-buku i lekcji, aby dowiedzieć się więcej na temat internetu. Anda hanya perlu rajin mencari, pasti akan jumpa. Sekarang, tujuan sebenar saya menulis ini. Tujuannya adalah saya ingin berkongsi ilmu dengan anda mengenai satu ebook Forex yang telah saya beli. Saya telah mencuba strategi yang diajar. Untuk makluman, saya bukanlah pakar dalam forex, saya baru hampir 3 tahun dotyczą dengan Forex, itupun sekara part time. Tetapi sejak menggunakan strategi dari ebook ini boleh dikatakan wygraną procenty saya telah menjadi 70 - bermakna 10 kali saya main, 7 kali undung dan 3 kali rugi. Ini agak memberansangkan. Ebook yang ingin saya kongsi bersama ini ialah z FX Trading Machinequot przez Avi Frister. Anda boleh szukaj w internecie atau masuk mana-mana Forum mengenai Forex, anda aka dapati banyak review-review yang menarik mengenai teknik-teknik yang diajar oleh Avi Frister ini. Wskaźniki rentgenowskie, wskaźniki średnie, MACD, paraboliczne współczynniki SAR, średnie kroczące i lane-lain. Anda hanya perlu tengok pada harga (cena) i procedura ikut procedura yang dia ajar. Resultnya pasti berjaya. Kalau tak belajar ilmu ini memang rugi, sebab dia ambil masa berbelas tahun untuk menyempurnakan teknik-teknik ini. Jadi, tanya diri anda - Sanggupkah anda tunggu berbelas tahun untuk mengetahu teknik ini ataupun ambil jalan yang lebih mudah dan cepat, belajar dari pengalaman Avi Frister. Untuk pengetahuan anda, Avi Frister menjualny bukunya dengan harga 97.00 ataupun RM336.30. Bila anda membeli dari Avi Frister, anda akamdap beberapa servis seperti anda boleh dapat support from Avi Frister wysyłać i oglądać wideo cara menggunakan teknik tersebut. Untuk yang berkemampuan, saya syorkan anda beli sendiri dari Avi Frister. Tetapi, jika ia rasa terlalu mahal, saya boleh berkongsi dengan ia. Tetapi bukan secara percuma sebab sifat semulajadi manusja jarang meletakkan nilai pada ilmu yang percuma. Jika berminat hendak kongsi dengan saya, anda kena keluarkkan 25,50 zł za darmo Avi Frister ini. Tetapi ingat, kalau kongsi dengan saya, tak adalah support atau video. Saya boleh tolong setakat saya mampu. Jangan risau gaya kurdyjski i angielski Avi Frister mudah difahami. Yang baru nak berjinak dengan Forex pun boleh beli sebab strona 1 - 90 ebook ini menerangkan perkara as as mengenai forex dan strona seterusnya mengenai teknik - teknik yang berkesan i sungguh indah itu. Jika berhasrat berkongsi ebook ini dengan saya, sila hantar email kosong ataupun apa-apa email ke husnihusainxxxxxxxxxxxxxx Kemudian anda akan dapat email dari usaharezekixxxxxxxxx untuk validate link. Anda po prostu kliknij poprawność link tersebut. Lepas sprawdza poprawność, a akan dapat satu lagi email dari usaharezekixxxxxxxxx menerangkan bagaimana nak dapatkan ebook quoted Forex Trading Machinequot itu dari saya. Dah dapat email itu, i po prostu postępuj zgodnie z instrukcjami. Selesai semua anda akan dapat ebook tersebut. Baca dan praktyka apa yang diajar. Guna demo akaun dahulu sampai pewny siebie. Ingat Ilmu Działanie Powerquot. Lagi satu, anda tak perlu takut ebook itu anda tak dapat. Saya adalah seorang pengusaha hotel hotel Hotel Seri Malaysia Kulim, kalau tak dapat anda berjumpa atau phone saya di Hotel Seri Malezja Kulim (04-4909898) - saya akan pastikan anda dapat ebook tersebut. Industri perronan adalah satu idustri yang amat sensitif, saya tak boleh berbohong sebab kalau saya berbohong, orang akan bercerita. Lambat laun akan merosakkan perniagaan saya - ini adalah główny dochód saya. słowaBad słowa podróży fastquot. p. s - Alam menjadi bukti. Tanaman kalau kita bajakan ia, bagi powietrze secukupnya, kita akan mendapat hasilnya. Kita bena dulu, baru kita dapat nikmati hasil. quotGive I musisz Getquot. Forwardkan email saya ina kepada kawan-kawan yang lain, mungkin mereka dapat manafaat dari ilmu di atas. Daj i musisz. p. p.s - Kalau ada masalah email saya. usaharezekixxxxxxxxxxCARA CEPAT MENJADI KAYA (atau kere) Dunia yang kita tinggal saat ina adalah dunia serba cepat. Mięso z makaronem perkusyjnym McDonalds nie ma na tobie burgera, atra KFC kalo pingin makan ayam goreng, atau ke Boncafe kalau pingin makan bistik. Atau kalau pingin langsing, program ada 3 bulan yang bisa bikin turk 10kg, malahan ada yang bisa menjamin dalam 1 bulan bisa turun 10 kg. Memang semuanya serba instan. Dan kita, anda dan saya, hidup di jaman ini. Karena semuanya yang serba instan ini, maka mempengaruhi pola pikir kita. Jika ada makanan instan, pelangsingan instan, informasi instan, pasti (dan sekali lagi PASTI) ada cara instan untuk menjadi kaya Saya akan menjawab pertanyaan ini denak keyakinan. YA Ada cara instan untuk menjadi kaya. Caranya. Dengan berjudi, menjual diri atau, melakukan tindakan kriminalitas Salah satu bentuk perjudian adalah dengan melalui trading. Dan bentuk dari trading adalah Forex, Saham, atau Futures (surat berjangka). Bentuk menjum diri adalah menjadi penjaja cinta (kalau laki-laki disebut sebagai GI-JOE, sedankkan perempuan disebut sebagai PSK). Dan bentuk kriminalitas adalah pencurian, perampokan, penipuan, dan penggelapan (ww. Usah disebutkan deh, karena terlalu banyak) Dua hal terakhir tidak akan di bahasa karena benar ndash benar tidak halal. Sedankanan cara pertama melalui handel adalah materi yang akan saya kupas dalam postingan saya kali ini. KAYA MELALUI FOREX Pak Wapan. saya tidak terima. saya tidak terima karena bapak mengatakan handel kalau (Forex, saham, i futures) adalah judi. Berarti bapak adalah orang yang tidak mengetahui dengan jelas mengenai kara ini. Bapak jangan asal menyebut forex sebagai judi. Bapak Wapan saaaalaaah, dan salaaah besaaar Eitsss. anda siapa, kok berani ndash beraninya mengatakan bahwa saya tidak tahu mengenai forex. Tak hapus kata ndash kata anda dari strona internetowa saya biar tau rasa. Ayo coba ngomong lagi. Anda tidak tahu ini wilayahnya siapa yaa. Ini daerah kekuasaan saya mas. (lagi stres Nulis sak kareprsquoe dewe He, on on) Kembali ke topik. Segala sesuatu yang kita lihat, kita rasakan, kita ketahui, mempunyai dua sisi. Contohnya saja, burger McDonalds. Sebagian orang mengatakan bahwa burger McD rasanya hau jek sen cing ping (enak gila) i beberapa orang mengatakan sebaliknya, burgernya gak enak. Tapi, Keniaataanya. rasa burger McD yang dimakan itu sama, entah itu kita makar di Surabaya, di Jakarta, atau di Singapore Lalu, mengapa Pak Wapan bisa mengatakan burger McD itu enak, sementara Pak Ming (teman pak Wapan) mengatakan sebaliknya, McD gak enak. Jawabannya adalah sudut pandang Demikian pula dengan FOREX. Sebagian besar mengatakan bahwa Forex adalah judi, sementara lainnya mengatakan Forex bukan judi. Dan hal ini tidak salah. lalu yang benar yang mana pak. Yang benar adalah Forex setengah judi i setengah bukan judi. on. on. on. FOREX SEBAGAI JUDI UNTUK MENJADI KAYA Ada tambahan dua kata di belakang Zgłoś uwagę lub komentarz do hasła judul di judul di atas yang kelupaaan. (atau kere) Temat saya mengatakan kepada saya bahwa dia ingin munjuni dunia Forex dengan lebih serius. Dan saya mengenal dunia forex darinya. kira ndash kira 5 bulan yang lalu. Hari ndash harinya dimulai dengan virtualdemo konto. Hampir tiap hari dia mengamati pergerakan grafik mata uang di komputernya. Modalna wirtualna 100.000 i większa niższa niż 300 tys. Berarti tiap bulan dia profit 100. Gila nggaak Di bulan kei empat dia memutuskan untuk bermain riil. Memasukan dana segarnya ke dunia Forex. Dan betapa senang hatinya karena di bulan ke lima modalnya sudah kembali. Awalnya adalah 100 dan berkembang menjadi 200. Maka, semakin kenceng dia menyemangati saya untuk mengikuti jalannya hidupnya. Pertengahan bulan ke lima. terjadilah tragedi itu Dalam waktu semalam 250 miliknya menjadi 0. Karena salah prediksi. Dan inilah yang benar, semakin sering kita berhasil, maka semakin percaya diri kita. Percaya dengan prediksi kita, percaya dengan kemampuan belajar kita selama 5 bulan ini. Padahal untuk menjadi ahli dalam suatu bidang dibutuhkan waktu 3 ndash 5 tahunan. Apa lagi penyebabnya jika bukan karena dunia yang serba instan ini FOREX SEBAGAI ILMU UNTUK MĘŻCZYZNA KAYA (w Danii, ada dua kata yang kelupaan. Dengan belajar) Mengapa saya berani menyebutkan kalau forex itu bukan rzeczownik i adalah sebuah ilmu. Pertama. karena ita adalah keyakinan saya pribadi atau sudut pandang saya. Kedua, karena forex bisa dipelajari diprediksi. Secara kebetulan. saya bertemu dengan seorang teman lama yang telah mengalami asam manisnya dunia forex. Manisnya karena dia bisa profit 500 dalam waktu satu bulan. Asamnya karena dalam waktu semamam kehilangan modalnya, gajinija, dan masih ada tambahan utang. Parah. Asli. makan tak nyenyak tidur tak enak. Guru forex saya ini yang memberikan sudut pandang lain mengenai forex. Bahwa Forex bisa dipelajari dan di-prediksi. Harus banyak belajar teori i praktek. Namun yang paling penting di dunia ini adalah umysłowy. Bagaimana kita bisa menahan diri untuk tidak serakah dan berbesar hati ketika mengalami kerugian. Atau bahasa kerennya No Fear and No Greed Forex itu 20 osób na 80 sikap Karena itu dunia Forex adalah dunia yang bener ndash bener disiplin Jangan memakai perasaan. perasaan bahwa harga akan najeżdża atau perasaan tunggu 5 menit lagi, jangan berpikiran siapa tahu pasar akan. Ini adalah sudut pandang yang saya yakini. forex adalah ilmu yang membuat wapan in menjadi kaya. W tym celu należy pamiętać o tym, że na koncie jest konto wirtualne, banyak membaca teori mengenai forex, a banyak mencoba Akhir dari sebuah perjalanan Inti yang ingin saya sampaikan di sini adalah cara pandang kita terhadap Forex. Jangan memandang forex sebagai judi karena pada akhirnya, perjudian akam membawa kita kepada kemelaratan. Faktanya adalah tidak ada orang yang kaya karena berjudi. Mereka yang kaya karena juda adalah mereka yang menjadi bandar judi. Dunia boleh instan, tetapi tidak semuanya bisa di-instan-kan juga. Salah satunya adalah dunia pekerjaan. Tidak ada usaha yang dalam satu malam langsung membuat kita kaya, atau supaya saya tidak melebih-lebihkan, ldquoTadak ada usaha yang dalam satu tahun membuat kita kaya. kecuali. bapak dan ibu kita memang orang kayardquo jika anda ingin menjadikan forex sebagai pekerjaan utama atau mungkin sebagai pekerjaan sampingan. makra saran saya, pelajari forex dengan baik Pandang forex sebagai ilmu. Sesuat yang bisa dipelajari dans prediksi. Karena ilmu yang telah kita dapatkan dari Forex bisa digunakan seumur hidup kita. Jangan pernah masuk ke Forex bila anda tidak mempunyai kemungkinan menang diatas 80. Bagaimana caranya supaya bisa mempunyai keyakinan 80 menang. Tidak ada cara instan selain mempergunakan setiap waktu kita untuk mempelajarinya. Belajar Lebih Dalam Pola Głębokie ramię Shoulder Pola ini lebih dikenal sebagai Major Reversal Wzór i 90 Pasti Udostępnij ten art ARTIKEL TERBARU BISNIS ONLINE SERI WIRASWASTA PERENCANAAN KEUANGAN ARTIKEL LEPASFOREX bakal digempur Assalamualaikum dan salam 1Dunia, ramai yang tanya aku kenapa tak terlibat dengan jual beli matawang atau FOREX. Aku tahu FOREX ini adalah salah satu cabang pelaburan yang boleh członek keuntungan yang berlipat ganda. Trader yang pandai bermain FOREX boleh membuat keuntungan diluar budaja keuntungan pelaburan yang biasa orang biasa fikirkan. Kita biasa dengan keuntungan 10 setahun jika lebih maka daki skim cepat kaya seperti kisah lebai 200juta Ustaz Harun yang bawa duit melalui syarikat Dina Group Sdn. Bhd. FOREX juga seperti Bursa Saham jika pandai bermain pasti boleh membawa keuntungan beratus kali ganda. Aku memang tahu FOREX boleh membawa keuntungan berlipat kali ganda tetapi tidak pernah ada minat nagaat atas banyak sebab. Aku memang tidak mahir bermain dengan jual beli FOREX yang sangat sensitif turun naiknya yang telah mengakibat ramai teman-teman kehilangan ratusan ribu ringgit. Mengikut hukum syarak perniagaan FOREX adalah HARUS tapi yang jadi masalah pejzaż i brokera FOREX lebih suka menaja inwestor baru yang kurang faham dengan menjanjikan pulangan yang tinggi tanpa menerangkan risiko tinggi yang menunggu mereka. Terdapat juga broker FOREX yang mencipta platforma internetowa sendiri daripada menggunakan platforma online yang diiktiraf di peringkat antrabangsa dan akhirnya tidak dapat diuruskan dan menanggung kauczuk atau dengan segara melarikan wang pelabur. Pak kik kajak pak kik kakao Tak apa lah kalau ada yang kata bodoh aku kerana tak ikuta dalam jual beli FOREX kerana aku lebih suka denag pelaburan, harta tanah, kapitał venture i pelaburan pertanian serta sedkit pelaburan gold yang risikonya lebih terurus. Semua pelaburan pasta ada risikonya samada kecil atau besar tak menentu. Rasanya selepas ini pasti akan ada masalah dengan urus niaga FOREX yang sememangnya dilarang di Malaysia. Petikan dari Harian Metro. 8220Muzakarah Ahli Majlis Penasihat Syariah Institusi Kewangan di Malaysia mendesak kerajaan bertindak tegas terhadap pedagang mata wang yang tidak diberi kuasa termasuk pemain i pośrednik forex (urus niaga mata wang asing) melalui internet. Penguat muzułmańscy pięcioksiężnicy brokera ke atas peserta forex. Menurutnya, tindakan tegas itu jutrzanek mengelakkan masyarny daripada terajaban dalam aktiviti kewangan tanpa pengawalan pihak berkuasa. Muzakarah mencadangkan kerajaan dapat melakanu pemantauan terhadap operasi punkt forex secara individu melalui kaedah elektronik dari semada semada dan Członek kesedaran kepada masyarakat mengenai larangan kerajaan. Keperluan tindakan ini bagi mengelakkan masyarakat terajbak dalam transaksi yang tidak diharuskan syarak dan undang-undang,. Melalui muzakarah itu, jual beli mata wang diputuskan harus di sisi syarak. Namun ia perlu mematuhi ketetapan tertentu, selain mengelakkan unsur kesamaran, riba, tipu daya, qabd (pindah milik) yang tidak jelas i gharar (risiko bahaya) dalam operasi punkt forex secara individu melalui platform elektronik. Muzakarah mencadangkan perkara ini diperhalusi Majlis Penasihat Syariah Bank Negara Malezja (BNM), Suruhanjaya Sekuriti, Muzakarah Jawatankuasa Fatwa Kebangsaan i Jawatankuasa Fatwa Negeri mengenai keharusan amalannya di kalangan umat Islam, sebenarnya forex tak perlu modal besar nak main, paling penting tau dgn tak tau nak główny jer8230. profesjonalny handlowiec modal usd 10 pun boleh main8230. dalam seminggu beranak jadi usd 10008230 ini adalah perkara benar dlm forex8230. jaguhan forex biasa untung 10 juta hingga 100 juta sehari8230. tapi gunakan margin yg agak besar. mereka ini sdh berpengalaman lbh 10 tahun dalam forex i kebanyakkan belajar sendiri dari pengalaman sendiri8230. usah percaya kpd kursus kursus forex juga org perseorangan atau broker yg menawarkan trade bg keuntungan sbb semuanya itu PENIPU. sbb jika sdh handal bermena forex buat apa nak kolek duit rzeczownik lagi yg tak seberapa sen tu8230. utk jd otai dlm forex bukan mudah8230 kena dedahkan diral paling kurang 2-3 tahun barulah dpt cara yg main yg semua8230. sebenarnya forex itu adalah programista komputerowy script8230. itu sbb ia boleh di pelajari, di kesani, dan di agak pergerakkannya8230. jika tak ikuć program amp script komputerowy. mmg langsung tak akan ada org dlm dunia ni g mampu menang amp kaya dlm forex. nasihat sy kalau nak główna forex kena fahami betul wykres wzmacniacz indikator yg anda guna8230 wykres wzmacniacz indikator tak penah wskazówka. cb pengguna nya saja yg selalu tertipu dgn rasa takut amp tamak yg menguasai diri8230 ciow bella823082308230 assalamualaikum saudara, saya selaku pemain trading forex menerima pandangan anda, tapi kalau boleh saya tanya, saya memang bermain handel bukanlah niedz senang mendapatkan duit melalui bisnes online merketiva, saya tahu semus manusia nasib mereka lain-lain, tapi sandara ada tahu tak semua orang nasibnya baik, saya tahu setakat sijil SPM yang saya ada apa lah kan, saya dah banyak kali berkerja dengan apa yang saya ada tapi keputusannya gagal gagal, saya dibuang kerja dan macam2 hal lagi, saya rasa sedih i putus asa untuk meneruskan hidup, tetapi apabila saya bertemu dengan seorang mistrz membimbing saya untuk berkerja i meneruskan hidup dengan bisnes Handel Forex marketiva, dah berbagai teknik rahsia saya pelajari, Alhamdullilah saya mampu hidup berdikari tanpa bergantung dengan orang tua saya, ini semua adalah petunjuk jalan rezeki saya dari yang mha esa Allah8230 Dek w Malezji Malezja, rząd ada bagi lesen untuk FOREX tak Tak yakin nag join. Więcej informacji Entri terbaru BloggerHowtt 8211 Insentif Tunai dan Nagrody w Blogger Otai apiez rock mówi ade sorang brader ni, die bf kpada kakak gf aku..dia dri brokerzy WINDSOR., Die ajak aku mlabur 10UD utk plaburan forex, aku mcm tak yakin, tpi żółciowy dngr die cter mcm najlepiej. . aku nk tnye pda org yg mahir, tp aku xtau nk tnye sape ktoś mi pomoże .. klau ni ujian dri tuhan, aku pon xtau, klau ni rzek, aku lagi la xtau..hehehe penin2..sbb die jnjikan pulangan wang plaburan 4UD utk sbulan, aku takut jgk..sape yg xnk weh duit tu, huhuhu. proszę sape2 yg lgi mhir tlong blas komen aku ni, bro 910 kawan aku yang masuk Forex ni tak kira lah USD10k atau USD100k semua melingkup. Ada yang trade sendiri i ramau terkena bila kawan2 janji mereka boleh bagi 10-20 sebulan. Nak cuba boleh tetapi cari duit yg tak guna jadi kalau rugi USD10k tu tak memudaratkan hidup. Jangan pulak guna duit nak bayar rumah, kereta atau yuran sekolah anak. Entri terbaru denaihati 8211 Blogger Trafik Hunter memang forex dikatakan boleh membawa untung tapi tiada jaminan untuk untung besar begitu. jika tiada ilmu janganlah diterjah sebegitu sahaja nanti merana diri8230 Entri terbaru Syarih 8211 Porady Jimat Belanja DiBulan Ramadan. hye .. sape2 yang tgh mencari duit poket, boleh spróbuj zarejestrować to .. percume je. x perlu bayar pun. x sala mencube. x rugi ape pun kan. cume jawab survey, dan anda akan di bayar ..

No comments:

Post a Comment